طراحی pcb

شرکت آرا الکترونیک افزار با کادری از مهندسان مجرب، دارای سابقه ای چندین ساله در زمینه طراحی PCB (مدار چاپی)، مفتخر است تا با ارائه بهترین کیفیت و دقت رضایت دائمی مشتری را برآورده نماید. دقت نظر در طراحي از اين حیث حائز اهميت می باشد كه با طراحي استاندارد و رعايت ظرافت های طراحي و نويز پذيري هاي مداري، در قسمت توليد و يا حتي مونتاژ، محصول کیفیت ايده آلي پيدا خواهد کرد. از این رو با دانش به آخرين دستاوردهاي نرم افزاري الکترونیک روز دنیا، ايده ها و تفكرات شما را به يك محصول عالي و قابل رقابت با بازارهاي جهاني تبديل خواهیم کرد

طراحی بردهای یک لایه، دو لایه و چند لایه در ابعاد مختلف و شرایط درخواستی و بردهای مخابراتی، صنعتی و جریان بالا از جمله خدماتیست که آرا الکترونیک افزار به مشتریان خود ارائه میدهد.

طراحی مدار چاپی توسط نرم افزار آلتیوم altium designer انجام می شود. طراحی pcb در این نرم افزار پیچیدگی های خاص خود را داشته و نیاز به تجربه بالایی دارد. همچنین دانشجویان و افرادی که به طراحی مدارات الکترونیکی و pcb علاقه مند می باشند در همین سایت مقاله ای با عنوان مراحل طراحی مدار چاپی قرار گرفته که مرحله به مرحله طراحی pcb را آموزش می دهد و می توانند مطالعه بفرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش طراحی برد مدار چاپی pcb خود لطفا به فرم ثبت سفارش مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.