مونتاژ دستی برد الکترونیکی

یکی دیگر از فعالیت های شرکت آرا الکترونیک افزار مونتاژ بردهای الکترونیکی به صورت دستی می باشد که با تجربه ی بالا و داشتن مشتریان بنام در ایران به جرات میتوان گفت که این شرکت در زمینه مونتاژ بردهای الکترونیکی به صورت دستی و نیمه اتوماتیک یکی از بهترین ها می باشد.

در مواردی که تیراژ تولیدات داری حجم کمی باشد یا امکان مونتاژ ماشینی وجود نداشته باشد، مونتاژ SMD (اس ام دی ) و DIP (دیپ) به صورت دستی، بهتر و مقرون به صرفه تر می باشد که در این موارد قطعات به صورت دستی روی برد قرارداده می شوند و لحیم کاری بر روی آنها انجام می گیرد، که عمدتا قطعات SMD (اس ام دی)  به صورت دستی و قطعات DIP (دیپ) به صورت وان قلع (Wave soldering machine) لحیم کاری می شوند. در مواردی که امکان لحیم کاری با وان قلع وجود نداشته باشد این عمل به صورت دستی انجام می گیرد.

برخی از مشخصه های گروه مونتاژ شرکت آرا الکترونیک افزار به صورت زیر می باشد :

  1. مونتاژ قطعات SMD (اس ام دی )  و DIP (دیپ)  به صورت دستی با بهترین کیفیت
  2. استفاده از قلع براق و درجه یک در مونتاژ دستی
  3. تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن در مونتاژ دستی
  4. برش و خم قطعات دیپ به وسیله دستگاه برای شکیل بودن پایه ها
  5. تست و QC  تک تک بردها به صورت بازرسی چشمی

البته مشتریان گرامی در نظر داشته باشند که پیش از ارسال pcb و قطعات الکترونیکی جهت مونتاژ نیاز به هماهنگی ها و رعایت برخی نکات فنی وجود دارد که می توانید در مقاله شرایط مونتاژ بردهای الکترونیکی ملاحظه بفرمایید.

از این رو ما به پشتوانه تجربه چندین ساله و تیم متخصص خود مفتخریم تا با ارائه بهترین کیفیت ومناسب ترین قیمت در تمام مراحل تولید، تا مونتاژ و تست در کنار شما باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مونتاژ دستی برد الکترونیکی لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.